torsdag 20. februar 2014

bortgjemt og glemt

UPS ...
sier no bare eg...
 
for her er eg  som har kontroll
 på alle tråd og ting under arbeid  ;(
 
trudde d iallefall
 
 
 
 
 
 
har vert på leit etter noe turkis, beige og brunt, veit eg har - trur i alle fall det må finnes noen rester -- for eg har ikkje avslutta det teppet...
 
 
eg leiter og leiter og på min veg så dukker det opp tråder som er gamle, tråder som ikkje er fullt så gammel,
 
 
 
 
 
Men att det skulle dukke opp ein boks med hekleruter - DET hadde eg ikkje venta å finne ...
til sammen er det 41 ruter som er påbegynt, noen er det berre å feste tråder på,  andre å hekle ein runde eller to.
og heldige meg - så fant eg magebånd og veit vilken tråd eg har hekla med også ;)
 
 
 
 


MEN kva skal eg gjøre med rutene mon tro - etter mye tenking, så har eg kommet fram til at heklerutene vart starta som eit sommerprosjekt for mange år siden,
 innkjøpt meir tråd og hekla meir ruter --- gått lei og brukt noen av dei til eit vognteppe  -
til ei lita prinsesse som no er
 tre og eit halv år  ;)
 
men kva gjør eg med resten -
kan jo ikkje berre putte dei i ein boks og glemme dei i nye  4 - 5 år ...
 
eg kan jo lage eit lite teppe og håpe at ein dag blir også eg bestemor te ei prinsesse.
Vis ikkje så finnes det sikkert noen andre
prinsesser som trenger eit lite varmt teppe ;)
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...