fredag 3. februar 2017

Strikker på gamle rester - framgang ;)


Fram og tilbake og slik går no dagene...

2017 er året da Eg strikker av gammel tråd - for NO er det mye tråd i huset vårt ;)

Og eg begynte jo så bra - da eg KUN kjøpte eit nøste med  tråd  sist eg var på eit kjøpe senter ;)
som måtte til for å ferdigstille ein genser som ikkje vart ferdig føre jul ;)

men så må eg vel innrømme det - eg gjekk på ein smell på netthandel --  TRUDDELUTT ..
Så eg vel være på sokkekjøret litt til og det er faktisk ikkje noe problemer -
for eg digger sokkestrikk. Og akurat no er det ankelsokker som er inn




eg har i alle fall fått strikket litt av mitt tråd lager og det minker sakte , og det er vel det som teller - sant JA

  • eg har strikket ferdig ein jentegenser 12 år.
  • eg har strikket 2 par av gråpus sokker - 300 gram.
  • eg har strikket eit par av glitter ankelsokker - 45 gram.
  • eg har strikket nesten ferdig med ein tråd nisse - 45 gram
  • eg har strikket litt på sommertoppen som skal bli ferdig til sommeren -- håper eg

  • eg har kjøpt 400 gram med  glittertråd
  • eg har kjøpt 300 gram med tynn sokketråd
  • eg har kjøpt 50 gram med tråd til å ferdig stille ein genser.
sÅ håper eg at i februar blir det strikket meir og kjøpt mindre tråd
-- Smil det Smitter ;)


3 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager. Jeg har strikket endel sjal av rester men nå er der valldal damekofte til meg selv.
    Nyt helgen videre fra Birte

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...