torsdag 5. desember 2019

JuleMinner


Om å skape juleminner eller lage meg jule tradisjoner.


 Eg liker å å pusle med saks, lim og papir.  

 Og har papiret  eit snev av jul i seg - Lykke på jorden ;)






Eg tenker kvart år at i år gidder eg ikkje å lage så mange kort, men når desember kommer - så sitter eg da her og mekker julekort igjen og igjen.

OG så håper eg at mottakeren finner litt glede av å finne litt juletradisjon i postkassa si. 

  Eg blir iallefall glad når noen sende meg julekort.
 Desverre så blir det meir og meir digitalt der og.  
Så derfor holder eg på tradisjonen i år og  ;)  og det håper eg du gjør også - sendt noen ord og gled ein venn da vel 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...