tirsdag 21. november 2023

Ups - så har eg gjort det igjen ...

 


Så har  har eg gjort det igjen - latt meg friste og kjøpt mønster 
og tenker at eg SKAL strikke meg ein heil flokk med

 JULEMUS --- eller BOLLEMUS  ;)




MEN i min iver etter å kjøpe meg eit musemønster,
 så falt den ivren noen hakk når eg ser at 

mønstra står på engelsk ...

Og eg innrømmer det så gjerne - der sliter eg ... 
så får vi nå se da - kor mange mus det blir.

Håper min venn Google translate kan hjelpe, 
eller kanskje noen andre har knekka den mønsterkoden på utenlanske mønster, 
som tenker at dette fikser vi og iler til med litt støttekontakt.

Pinner og tråd har eg heilt sikkert masse av - så spørs det da,om det blir noen mus i huset vårt 


Men søte var de da - ikkje sant ;)

Smil fra Ho Monika

3 kommentarer:

  1. Ja, de var riktig søte de julemusene. I Familiens juleideer 2023 er det norsk mønster på julemus , litt forskjellig mønster på "genserene" vel og merke.

    SvarSlett
  2. Skikkelig søte mus! Drops har en ordliste hvor du kan finne oversettelse på engelske strikke uttrykk. https://www.garnstudio.com/glossary.php?langf=no&langt=en&lang=no

    SvarSlett

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...