onsdag 28. september 2011

utfordring


kom over ei litt annerledes utfordring hos

eit bilde som skal  representere
 meg og bloggen min

hmmmm.... vel veldig lett, eller ?

for kuene er min kvardag, på godt og vondt....

det er dager eg kan med handen på hjertet si eg HATER kuer,

men heldigvis er dei dagene få,
og lett å glemme ....

for eg er jo så glad i kuene våre, 
ALLE sammen,

selv om noen utmerker seg meir som kose kuer,
så trenger dei kos dei som ikkje er så kosete også - ikkje sant :)

men eg skulle jo også hatt med bilde av han eg elsker mest, 3 stk englebarn, han med 4 fota, symaskina, heklekroken min, all tråden og ikkje minst stoffene mine ...
og eg holdt jo på å glemme alle fine scrappetinga eg har , naturen rundt meg ....

ALLE SKATTENE MINE

men det vart kua som stakk av som vinner - denne gang
og denne kua har faktisk ei historie
der den forsvant for oss i fjor,
vi hadde faktisk nesten gjett opp håpet om å finne henne da ho pluselig berre var her

1 kommentar:

  1. Ditt bilete var det som absolutt fanga oppmerksomheten min då eg hadde klikka meg bort til den utfordringa!
    Og for ei fin historie, som du forteller så godt med berre få ord! Kyr er fabelaktige dyr, eg kunne godt tenkt meg eit lite småbruk med eit par trivelige kyr, to kjekke hestar, kanskje en sau eller tre, en hund & en katt!

    No skal eg ta ein nærare kikk på bloggen din, og eg merkar eg gledar meg. Håpar det er meir om kyr der! :)
    Helsing Anna!

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...