søndag 4. desember 2011

førjulstid som sier kos

3 veker igjen til jul ..
rettelse ; 2 veker og 6 dager 




Endelig desember 
og tiden er kommet da ein kan begynne å pynte litt ....
her trur eg det kommer litt  
snikende - litt etter litt.



no kan du også sette ut utebelysning, pynte ytterdøra mm..
her blåser det bort - rett og slett..
men eg har da lys INNE ;)





julekorta er i boks, gavene også,
og ein del har eg allerede 
fått pakka inn og levert.
og det føles godt ;)



bakinga er det smått med, men med 
verdens beste svigermor og svigerinne har vi i år og lefset. LYKKE.
og enda meir LYKKE,
er vel ein flott bukett med blomster 
-- takk du min Rebekkavenn --





ellers har jo julesnøen kommet og reist noen gang, men eg håper den blir snart eg da ...

og julestjerna mi - den spirer og gror 
og JA eg har fått meg koppestativ
til meg fra meg ;)



9 kommentarer:

  1. Stjerner i øynene også? Tror det.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Herlege flotte bilete!

    Adventsklem innover fjordane :-)

    SvarSlett
  3. Hyggelige billeder, du er nået langt til julen :-)

    SvarSlett
  4. Fina stjärnor och muggarna är inte heller så dumma!

    SvarSlett
  5. Adventstia er den fineste :) Koselige stemningsfulle bilder :)
    Fin søndagskveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Så koselig det ser ut hos deg - du er jo snart i mål du:-))

    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig adventsbilde! Ønsker deg en kjempefin søndags kveld!:)

    SvarSlett
  8. Takk for koselig hilsen hos meg :-) Likte veldig godt koppestativet ditt og ikke minst de flotte GreenGate koppene!

    SvarSlett
  9. Hei:)
    Her ser det veldig koslig ut! Adventkos...flott stativ til koppene:)
    Takk for din koslige kommetar hos meg:))
    Håper vi tastas igjen...og god mandag:))

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...