søndag 12. februar 2012

Til mamma på morsdagen

Så ofte blir de glemt,
de ord vi burde si.
Så ofte er det travelt,
så sjeldent tar vi tid.

Vi haster gjennom livet,
gjør alt vi bare MÅ.
Vi mater,steller, klemmer
våre dyrebare små.

Men mamma hun blir ofte glemt,
Et enkelt "Jeg er glad i deg"
gjør store underverk!

Så her er det jeg ville si,
på dagen som er din:
Jeg er så veldig glad i deg,
kjære mamma'n min!





innemellom alle tanker i dag, er mine tanker preget av at eg
IKKJE har min mamma,
men kjære DU ENGLE mamman min 

-- herfra og til evigheten og tilbake igjen var eg så glad i deg --

3 kommentarer:

  1. En god og varm klem til deg i kveld.
    Hanne

    SvarSlett
  2. Et nydelig innlegg, vakre ord:O) Kan tenke meg at du savner din mor:O) For det er noe med mødre, så heldige vi som får oppleve å være mødre:O) Ha en fin uke, klem

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...