Nyyt, gode du <3
Nydelig vakkert bilde, og med ei slik ro.Nyt ferien fine du,god klem:)
Kos dokke!!Masse :-)
Nydleg bilete !! Ha god ferie !!
Nydeleg bilde frå flotte omgivelsar.God ferie !Klem
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Nyyt, gode du <3
SvarSlettNydelig vakkert bilde, og med ei slik ro.
SvarSlettNyt ferien fine du,
god klem:)
Kos dokke!!
SvarSlettMasse :-)
Nydleg bilete !! Ha god ferie !!
SvarSlettNydeleg bilde frå flotte omgivelsar.
SvarSlettGod ferie !
Klem