tirsdag 3. juli 2012

go værs dager ...

Endelig var det VÅR tur til å ha litt sommer og sol

og endelig fikk vi begynne med rundballe laginga

var på Tide - sa gardsgutten, som har smile fra øre til øre i dag ...






 og heldige var vi - både med været og utstyret i dag,
måtte det berre vare - i mange dager / veker...
men bonden vil ha regn om sånn
 ca. 10 dager - men berre litt på kumøkka ...



min dag var iallefall ein veldig go dag i dag ...

når ein kan jobbe ute i sola,  med slåmaskine og senere rive,
med musikk på øret og kamera med på tur ...
og med motiver som berre roper TA BILDER DA VEL ...





 da måtte eg jo ta bilder da,
av kuer, åmer, blomster - enda meir blomster,
skoa mine, traktor, rundballer ...






 og med ett vart det kveld, eller kansje ein kan kalle det natta NO,
og kansje på tide å avslutte enda ein fine dag og finne senga...

det er iallefall så stor forskjell fra før - for i morgen kan eg sove litt frampå
og vite at kuen får sitt morgen stell lell ..

natta da - håper din dag har vert bra ...

4 kommentarer:

  1. Blir i godt humør av å lese dette innlegget :-) Kjenner nesten lukta av både gress og kyr og blomster og frisk luft!

    SvarSlett
  2. Herleg innlegg !!
    Og DEI nydelege og talende bilda !
    Kor flott at veret er på dokka side når det trengs.
    Eg syns eigentleg det har vore ein fin sommar til no..
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig innlegg! Du er så flink til å kombinere tekst og bilder, og bildene sier SOMMER:)

    SvarSlett
  4. Så koselig :)
    Ønsker deg en fin sommer...

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...