Virkelig et flott bilde. Ønsker deg et riktig godt nytt år!Klem Vivi
Nydelig :))Godt Nyttår Klem Monica
Wow...så vakkert vinterbilde
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Virkelig et flott bilde. Ønsker deg et riktig godt nytt år!
SvarSlettKlem Vivi
Nydelig :))
SvarSlettGodt Nyttår
Klem Monica
Wow...så vakkert vinterbilde
SvarSlett