fredag 4. oktober 2013

knerten



endelig vart Knerten genseren ferdig ;)


 har kava litt med denne her - for kor lurt var det å strikke Genser UTEN møster ...
uten å vite rett størrelse - rett maskeantall og rett fasong ...

men etter litt vingling - så vart eg veldig enig med meg selv å droppe rad nr.2 med knerten og siden det er VELDIG lenge siden eg har montert noen genser - var valget på ragglandfelling lett...

men det var ikkje så lett som eg trudde det heller -- men eg kom i mål og håpe ein liten gutt vart fornøyd med ein ny barnehage genser ;)







2 kommentarer:

  1. Den er jo bare helt kjempeflott!! Jeg også vil ha!!!! ;) Du er jammen det flink som gjør alt uten mønster, altså... litt sånn ar veien ble til mens du gikk...? Fantastisk!! God søndag til deg!
    Du har iallefall noe å gjøre når det regner :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin genser. Raglanfelling er både fint og enkelt! Monteringa er ofte bøygen, for meg i alle fall.

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...