tirsdag 19. november 2013

førjulstid som sier KOS




5 veker til jul..




No gjelder det å passe på at ting og tang til julehuset er kommet på plass..
Advensstaken, lysa og tall
ene ..




lyspærer, s
ervietter, telys,
julevinen, cognac mm..
planlegg ein gløggkveld, juleverkstad eller kansje ein bakedag, eg håp
er iallefall på minst ein
bake
kakelefse dag ;)





Dra på ein skogstur , for å jakte på litt kongler, mose og greiner,
alltid kjekt å ha til jul ikkje sant




her er det iallefall lite som minner oss om at snart kommer nissen
grått, grått, grått
men i natt kom det endelig ein del snø,

håper den varer ;)




Alle bilder er i dag tatt på ein ruskeværs tur eg fikk forje søndag ...

Det er viktig med litt påfyll av frisk sjøluft - ei go dose veninneprat og berre ta livet litt meir med ro.

SÅ spent om eg klarer å senke skuldrene så mye som eg vil -- føler at eg er litt på etterskudd - eller egentlig så er eg jo ikkje det da ;)

til og med lilla lys er kommet i hus 



noen pakker har allerede fått på seg papir - advents pakker ligger klar til 1 søndag i advent og julesnøen er kommet - men eg rekner med den reiser noen ganger til føre jul.

husk å puste -- klem

2 kommentarer:

  1. "husk å puste" - kloke ord!
    Har enda ikke begynt å tenke på advent og jul - her er det morgendagen (eller egentlig er det jo i dag;) som teller først: femtenåringen skal feires! Men så kan jeg begynne å tenke på tiden som ligger foran oss - kanskje jeg skal begynne med å kjøpe lys til adventstaken min;)

    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av vakre dy -r og ja, advent er viktig, at ting er på plass osv. Sier som Hanne over her, husk å puste og ta godt vare på deg selv kjære du :) God helg!
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...