søndag 27. april 2014

ScrappeKos


Denne helga har det vert Scrappetreffi Geiranger,

egentlig så skulle vi på tur i helga.
Men siden det ikkje vart noe av.
Så vart det litt treff for min del - 

skulle ønske eg hadde meir tid å ta av,
men eg klarte fint å kappe ved og scrappe eg ;)


og eg var så heldig å få med meg eit kurs,
der vi lærte litt brette teknikker,
fikk laga ein LO - skravla med gode venner -
fått noen nye venner ;)

Brukt noen hundrelapper, lært enda litt meir nytt.
Rett og slett kosa meg sammen med andre som er like glade i å kutte i papir <3

og av ein eller anna merkelig grunn,
så blir alt eg laga enten Turkis eller orange.
Rart ka ;)

1 kommentar:

  1. Hærlighet for nokre flotte kort... !
    Du er så kreativ og flink.

    Fin ny veke frå Anne-Mari

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...