mandag 18. august 2014

stille i heimen


jo da - eg VAR så forberett
på at lisjegutten vår skulle flytte på hybel..
( liten og liten ;)




og eg HAR så mange planer oppi hodet mitt
på kva eg skal finne på i høst...

men - er det lov å savne noen etter berre ein dag 
borte på hybel da ...
men han er jo berre uti bya,
og han er jo så heldige å ha storesøsken
og gode venner sammen med seg
og eg 
eg har da kjæresten min og Birk sammen med meg 

så eg tror det skal gå bra,
selv om det er litt stille oppi hodet mitt no ...



4 kommentarer:

  1. Kjenner på kjensla ... Vi har tre utflytta gutar, men jenta har heime i to år til. Må skjerpe meg i matbutikken. Det er og ein overgang...

    SvarSlett
  2. Ja...e kjenne meg slik igjen! Sånn hadde e det i fjor når Mathias flyttet til Oslo! Så stille her...men har fortsatt Edvard i heimen! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Og vips så hadde du Sivert til nabo -nesten :)

      Slett
  3. Ja skjønner deg så godt...det blir litt tomt og stille...klart man savner, men sånn er det og sånn skal det være. Man venner seg til det litt etter litt ;)
    Klem!

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...