tirsdag 7. oktober 2014

av og til

 
går det litt for fort i svingene,
og eg skulle jo være bybonde noen dager
 
med berre kafebesøk, litt shopping,
veninne skravling og familiemat ...
 
men det er jo ikkje alltid planene
holder ...
 
 
 


så no er eg berre bonde igjen,
 
greit å hjelpe til når noen sliter...
Det er jo derfor vi har fellesfjøs,
så vi kan avlaste og hjelpe kvarandre
når det trengs...
 
og eg er jo så heldig å ha Sivert gutten vår
hjemme og han stiller opp ;)
 
te nyfødte kalver og rundballe kjørig ;)
 

 
ps ... husk å klemme dei du er glad i

2 kommentarer:

  1. Håper du får tatt byturen din en annen gang :)

    Stempelet på merkelappene mine er et separat hjertestemple og et sett med bokstaver jeg har satt sammen til ordet Håndstrikket.

    Ha en fin ettermiddag :)

    SvarSlett
  2. Ja, innimellom snur ting seg.
    Men byen ventar nok til ein annan gong..

    Haustklem

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...