fredag 28. november 2014

på jakt etter julestemninga

det synker inn, att snart er det på den tiden av året vi skal finne julestemninga ;)

Lett -- iallefall i dag da eg fant dette søte ENGLekoret -- som minner meg SÅ om mormorjula, og når eg i tilegg fikk være med på
Karsten og Petra JUl -- ja da mangler det kun litt snø før alt er nesten perfekt 




iallefall nesten, for eg kom jo på den lure ide å begynne å
vaske ned kjøkkenet i dag, 

for vi skal heilt sikkert feire jul INNI skuffer og skap --
skal ikkje DU også det eller ;)

og eg tror eg lider av noe samlemani -- på kopper,
for eg tatt vel litt av tellinga da eg kom til 54 krus i div.
form og fasong på kjøkkenet vårt.
Så NEI eg ønsker meg IKKJE krus
- kopper eller noe anna vi kan spise av til jul i ÅR

har DU kansje skåpene fulle av lure ting som er så kjekt å ha -- kansje ;)


2 kommentarer:

  1. Blir ikkje mykje nedvask med meg..
    Til våren, kanskje? ;-)

    Herlege englar!

    God helg :-)

    SvarSlett
  2. Fulle skap med kopper og kar ja.....
    Ingen nedvask no i mørketida, det tek eg til våren om eg har lyst..
    Fint englespel, eg har eit liknande som du minte på å ta fram, takk for det :)

    God helgklem !

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...