fredag 19. desember 2014

Lille Frøken Mø

 
dagen derpå <3
fikk litt pes på div. fjøs sider om ku- kalv bilde eg la ut her i går..
Så kjære leser av min blogg -- kalven låg ikkje lenge på gulvet før den kom opp i ein varm og og kalveboks, ei heller gjekk det lang tid før frøkna fikk sin første dose med varm go råmelk ...
 
 
 
 
 
og jepp eg kommer vel til å legge ut fleire slike bilder eg - usminka sannhet, mulig med litt møkkete gulv og ikkje heilt reine kuer.
For det er jo slik det er - kvardagen min
 

2 kommentarer:

  1. Gratulere med over 250000 visninga. Fantastisk.
    Kos deg med nye kalvar og andre førjulssysler :)

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Tror at alle kalvane som blir født på Kleiva blir tatt godt vare på!!! Men nokke skal jo folk henge seg opp i!!! Fin, lita kalvefrøken ♡

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...