lørdag 28. februar 2015

Heklekjøret

eg har mange meter tråd -- noen er gamle og noen av nyere dato ;)
og eg innrømmer det så gjerne .. EG er lett å lede, lett å friste ;)


 og denne eska med bestemors ruter og mange nøster tråd er av gammel årgang, veit det vart innkjøpt på ein lappe - trådbutikk uti bye,
der vi var mange rundt eit bord som skulle hekle det samme --- vi skulle pusje og oppmuntre kvarandre slik av vi hadde kvart vårt sommerteppe ...


mitt trur eg stoppa etter rute nr 30 - 40 ein gang, ikkje fordi eg vart lei - men heller fordi rutene skulle sys sammen ...
og der har dei da ligget -- heilt til i dag tidlig -- for da alle andre sov -- da var mor på syrommet og kosa seg -- på jakt etter nye skatter ;)

og denne skatten skal eg trylle fram ein teppe av -- til ei flotte dame som snart fyller 100 år ;)

For er det noen som fortjener ein liten skatt -- så er det mi flotte BESTEMOR som faktis har lært meg å bli glad i handarbeid ;)





3 kommentarer:

  1. Så flott!
    Og tenk 100år!!
    Det er ein flott alder :-)

    God søndag!

    SvarSlett
  2. Så kjekt å høyre om lappar som ligg der...
    eg skreiv om mitt evighetsprosjekt før helga,
    Flott du har eit mål, å gi det til di bestemor må vere toppen
    av alt. Og 100 år ! Det er ein respektabel alder.

    God søndag frå Anne-Mari

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...