tirsdag 10. mars 2015

den FORBANNA hanen ;)




 litt REPRISE bilder på ein onsdagsmorgen ...

Bilder som får meg til å smile i alle fall ( er ikkje sikker på kor mye Sivert smilte da - kansje NO ;)






eg innrømmer det -- av og til er eg litt for impulsiv -- og det skulle jo berre vere litt kos når MOR fant ut at frøken høne og herr hane skulle få lufte seg litt...

Men det var før mor fant ut AT dei skulle inn att også






jaja -- vi fikk da trimmen - og ein GO latter -- etterpå -- sant ja Sivert ;)






3 kommentarer:

  1. Må neste le litt..... på Gården bruker vi en fiskehov når noen har kommet seg på " frifot".
    Men...når det skymes så går dem stort sett inn av seg selv!!! Men vidunderlige bilder, Monika!

    SvarSlett
  2. ....men fine er dei iallfall !!
    Det er vel det ein kallar frittgåande høner ?
    Og du har dei beste egga.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Hektisk tenkje eg!
    Men fine :-)

    Klem og god natt

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...