fredag 26. juni 2015

Du veit DU er hekta ...


når ein kan bruke ute vente tiden til litt klut strikk ;)

idag skulle vi ha ut kalver som ikkje har vert ute før,
og da er det veldig greit at dei blir overvåket ei stund.




Og eg må vel innrømme det; 
eg er HEKTA på å strikke kluter for tiden ;) 

  liker at det blir fort ferdig, liker dei fine fargen,
og alle dei fine mønstrene 

men må vel innrømme det -- eg har enda ikkje brukt klutene mine, 
dei er liksom litt for fine til å bli møkkete ...



 inne på Face book finner ein mange flotte kluter,
og der er ei flotte dame som lager mønster og deler med oss ;)

kvar fredag venter vi spent på nytt mønster,
og ingen unntak i dag heller ;)

eit flott mønster, eit gult garnnøste og noen kalver som holdt med med selskap .
kan vel ikkje klage da ;)

Takke takk til Bitta for alle flotte klut mønster du lager 
og deler med oss ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...