lørdag 17. oktober 2015

-- i rute til jul --

 
 
haha .... vart du skremt no ;)
rettelse ;67 dager .
 
Eg har som vanlig store planer om jula - kvart år.
og snart er det jo jul ...
 
 
 
 
I år hadde eg tenkt å være i rute med det meste te jul.
julegaver, kalendergaver,julekort, nytt slips te min kjære, kjole te meg, julevask, julebakst mm...
 
bare å lage lister og krysse av.
 
Men du - husk å føre opp
JULEKOS -JULETRIM - JULEVENNER
 


målet er i alle fall å kose seg og ikkje stresse livet av seg.
Og da er det litt lurt å ha ein liten juletanke inni hodet sitt.

MEN først skal vi nyte den fine høsten vi har,
og mens vi nyter utedagene, finner ein kanjse litt mose, kongler, greiner mm..
som vi tar med oss hjem og sparer ( te jul vel ;)

1 kommentar:

  1. Du altså.. ;-)
    Nei, eg er ikkje i rute.
    Men kjekt visst andre er det.
    Viktig å hugse kos ja.

    klem og fin ny veke

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...