tirsdag 26. januar 2016

Tråd av norske ulldotter

Truddelutt  - kor artig det er å strikke av Norsk tråd ;)

Eg har vert så heldig å få teststrikke ei kofte i stor størrelse -- og eg har kun 1 mnd. på meg til å ferdigstille den ...

VinterRose -- er den ikkje flott vel ;o)




skeptisk ja - men pinnene er kvesset og eg går på med godt mot ;)

Valg av tråd var ikkje så lett - men eg valgte å følge anbefalingene som sto på mønstra - og fikk bestilt fra Ull.no
Og eg må vel innrømme det - eg har ikkje strikka så mye med så tynn ulltråd,
 No har eg strikket litt noen dager og snart er 2 armer klar - og det var ikkje så verts å strikke av lell.

Fargene er eg SÅ fornøyd med - men har tilgode å se den TURKISE sauen eg - har du sett den kansje :o)


2 kommentarer:

  1. Har ikke sett turkise sau desverre, men lilla KU!! Hehehe

    Flott strikk, er spent på å se ferdig resultat!
    Ønsker deg gode dager Monika!!
    Klem fra Annette

    SvarSlett
  2. Kor flink du er !!
    Det blir ei flott kofte.

    Klem

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...