Stilig bilde !Artig i år med både kvite og rosa siloballer.
Viktig tid dette!Vinteren sitt forråd må inn :-)
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Stilig bilde !
SvarSlettArtig i år med både kvite og rosa siloballer.
Viktig tid dette!
SvarSlettVinteren sitt forråd må inn :-)