onsdag 24. august 2016

Uansett



kor SAKTE eg går,
knuser eg alle som ligger på sofaen ;)

Det er iallefall min tanke,
for sakte går det, bratt er det også.


Og eg er sikker på at i år er 
HEIA både lengre og brattare enn åra før...
Tulla .. 

men det er eit stykke mareritt ein skal opp,

før ein kan skrive seg i boka,
 faktisk nesten 500 høgdemeter,nesten rett opp med ein gang.
Det er jo å be om trøbbel jo ;o)





I år vart den første turen tatt langt utpå sommeren,
først ei lei sommerinfluensa , fjøs, ferie og fjøs...
Tida strekker jo liksom ikkje heilt til...
( eg har mange unyskyldninger, det tar jo ca bare 2 timer )


og det er verst før ein bestemmer seg, verst før ein kommer i gang,
når skoa er på og drikkeflaska er fylt opp.
Da går alt av seg selv, iallefall nesten ;o)

Så får vi se da - kor mange Heia turer det blir,
men først må det slutte med dette regnværet .

Håper du har fått gått ein tur i dag , eg må ut no ;)


2 kommentarer:

  1. Herlig Monica:) så artig at du sa nettopp det med å gå alene. Holder på å skrive om akkurat det emne til neste innelegg på turjenter:)))

    La akkurat ut bilder fra turen til Oaldsvatnet:)

    En herlig tur og du gikk alene du også?

    Beste klemmane:))

    SvarSlett
  2. Du er flink som går på fjellet !
    Med meg blir det mest i lavlandet, men litt fjellturar har det blitt.
    Det er dette med å ta seg sjølv i nakken...

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...