Vakker og fargerik himmel.I dag er det 23 grader og skya her hos oss.Seinsommar kan ein vel kalle det ?Klem frå Anne-Mari
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Vakker og fargerik himmel.
SvarSlettI dag er det 23 grader og skya her hos oss.
Seinsommar kan ein vel kalle det ?
Klem frå Anne-Mari