fredag 14. april 2017

kjærlighet


PINNER ;)

På tide å oppsummere strikke pinner i Mars, og selfølgelig så skulle eg jo sittet hele dagen og ja HELE NATTA også å strikket, i alle fall etter all tråd eg har ( hehe )

men eg må vel innrømme det - det går saaakte men sikkert rette vegen . dvs. eg strikker meir enn eg kjøper og det er jo eit godt tegn tenker no eg da - truddelutt






i mars har eg strikket
5 snor nisser - 250 gram
Ut i skogen jakke 6 år - nesten 300 gram
2 par strikke sokker - a 150 gram

eg har også kommet meg litt videre på løvli sjalet mitt
strikket noen omganger på ein sommertopp
og strikket ganske mye på ein vogn teppe -nesten 1/3 del

eg har kjøpt inn 50 gram oker til ut i skogen jakka
og 400 gram til vognteppet.
og så har eg gjett bort 200 gram tråd i gave ;)

så da blir det litt over 700 gram strikket
200 gram i gave og
450 gram tråd innkjøpt .

og klapper meg selv på skuldra og sier at eg er fornøyd med
Kjærlighet på pinne strikket i mars ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...