onsdag 19. juli 2017

 ja vi lengter og venter  vi gremmes og glemmes

for kor  er den sommeren da  --- vi VIL ha litt meir enn noen timer no og da
vi vil ha mange dager i strekk med tørr asfalt - SOL og blå himmel

og vi vil ha sommervarme --- lange late kvelder

DET er vel ikkje så mye å forlange eller ....




og i dag såg det endelig ute at noen hadde funnet ut at no var det SUNNMØRE
sin tur til å få sol sommer og tørr asfalt hele dagen ;)

Da kan vi vel ikkje klage,
hadde vi bare fått litt meir varme tenker no eg da

men i morgen -- da har eg FRI og det SKAL være
SOL sol sol sol sol sol sol sol

Heile dagen ---- truddelutt .




Ja da - eg har ein bobil å pakke,

og dobbel ja da eg har eit hus å rydde og vaske.
Men veit du kva - det er meldt SOL og VARME og
da skal i alle fall ikkje eg være inne og vaske ...
Det er ingen som kommer og stjeler rotet mitt lell ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...