tirsdag 10. oktober 2017

Ny strikkeKØ



i Forje veke starta eg ei strikkeKØ, kor lenge den køa skal være er eg litt usikker på,
men i alle fall er det litt fare for KØ i noen månader til her i alle fall ;)

For noen av strikke prosjekta kom eg faktisk i mål med,
mens andre står jo framdeles i den køa ...

Sokkene vart ferdig og allerede er noen av dei på veg til Svalbard til ei som trenger noe varmt på føttene ;)
dessverre så vart det lite med jakke - genser strikk. det blir - men usikker kva tid .
Sjalet Røft og tøft fikk seg noen omganger det og, men der er det så viktig med godt lys. For det er ikkje godt å strikke med svart tråd om kveldene syns eg da .

og JA da - ny kø på veg 




 forleden dag var det opphørs salg på den lokale butikken og eg MÅTTE jo selfølgelig handle litt,
Denne gangen handla eg etter ei plan - og planer er jo lurt å HA ;)

#Kongsvingergenseren og Mammas hjertelue mønster er skrevet ut.

Eg har også litt meir sokker på pinnene --- må bli ferdig med ein del sokk nr.2
og så har eg fått tynt garn på tynne pinner -- men det er noe test strikking så det er jo litt hysj hysj - men veldig artig 

Så den køa vart pluselig litt lengre att - og med senebet. i høgrehanda så spørs det om den køa går litt sakte framover ...
 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...