Utekuer, rømte UTEKUER
onsdag 24. juni 2026
livet - litt av alt
fredag 19. juni 2026
sommerjobben
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua,
Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀
I går kveld hadde eg med meg ein av hjelperene mine.
Usikker på kven som kosa seg mest
Men EG kosa meg masse iallefall 💙
#farmorpåjobb
Og så håpa eg disse sommerminnene setter seg godt i minnene til lille hjelperen min og.
Eg huska godt iallefall da mine besteforeldre lot meg få være med i fjøsen og jobbe med kua.
Der eg tok med meg lærdommen.
om å være sammen med dyra våre, om å respektere og ikkje minst - om å bli glad i dyra våre 💕
søndag 14. juni 2026
Mange fota på tur
onsdag 10. juni 2026
Etter regn kommer sol
Det er fenomenet at hvitt sollys brytes og reflekteres i vanndråper som skaper de syv fargene
fredag 5. juni 2026
Anneledes daga
Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE.
Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år.
Slik er det jo bare - eit valg vi har tatt.
Men ut av det blå klarte vi å finne 7 dager,
altså ei HEIL VEKE der vi kunne sette oss på eit fly, og VIPS 4 tima etterpå var vi i sydenlandet
- med SOL og blå himmel 💛💛
Der det var godt med varme til ein sliten kropp.
Og når Yr melde 8 - 10 varmegrader og regn.
Ja da var det iallefall rett veke vi tok fri på.
Vi har kosa oss masse, sammen med store og små fota 😊 Vi har bada KVAR DAG, ja mest i basseng men også fått saltvatn på fotan mine 💙
Spist god mat og gjort nesten INGEN TING. Og det føltes jo så bra for ein sliten kropp.
Men tiden flyg i godt selskap, og vips så var anneledes dagene over og vi som var turister vart bønder att 😊
Men det er godt det og. Så no skal tida brukes til å forberede til UTEKUA og RUNDBALLER.
Og været - ikkje så verst her heme og 💛💛
onsdag 3. juni 2026
lørdag 23. mai 2026
Bondelivet
tirsdag 19. mai 2026
17 mai i bilder
torsdag 14. mai 2026
Vårens kjekkeste strikk - Samstrikk
Eg vil slå eit slag for oss som jobber litt for mykje og strikker litt for sakte 😉
Eg ligger eit godt stykke bak teten. På påske samstrikken.
Men kosa meg med kvar maske 💙
Og så er det jo så kjekt å få bruke ein del tråd fra restekassa og dette er jo mine farga.
Selv om eg tenker litt at det skulle vel ha vert ei knall farge eller to.
Så holder eg meg til planen 😋
Planen var vel at denne KALEIDO genseren skulle vere ferdig til i dag - FAKTISK.
Men nei da - våren - livet - fjelltrimmen krever også litt tid.
Så eg har å holde på med vettu - men det er jo alltid kjekt å ha eit strikke arbeid eller 7 på gang 😉
Og UPS ..eg har meldt meg på ny Vår samstrikk fra bystrikk eg - jaja.- som faktist starta i DAG jo 😊
Ny tråd er innkjøpt og no venter eg bare på innpass i den nye samstrikk gruppa.
Så får eg sjå da - om eg klara å vente eller starta på samstrikk genser nr. 2 med det samme 😉
Så dette blir vel HUSKE STRIKKE lappen min i
mai og heilt sikkert i juni og juli og 😊
Strikke strikke samstrikk og innemellom håpa eg på litt sokkestrikk også.
Truddelutt med eller uten strikkepinna
livet - litt av alt
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
-
På ein onsdagskveld 😉 Hjemme alene i kveld og innemellom litt kjøkkenrydding, hundepass og strikkekos. Vart det jammen meg rundstykker i...
-
Jupp - lurt ikkje sant å lage seg ein huskelapp for alle strikkeplanene mine i 2026 😋 Og eg tenker først på proskjekt jul 26. Det skal / ...