onsdag 24. juni 2026

livet - litt av alt

 Utekuer, rømte UTEKUER 










Klukkhøne. snart kyllinger
Nye UTEKUER








Traktor, STOR traktor
RUNDBALLER 





          REGN og enno meir REGN
Nemde eg RUNDBALLER 

Fjell luft 
Innomhus kuer og litt meir regn
Og slik går jo dagene 

- TRUDDELUTT -

fredag 19. juni 2026

sommerjobben

 

Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua,

Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀



I går kveld hadde eg med meg ein av hjelperene mine.

Usikker på kven som kosa seg mest

Men EG kosa meg masse iallefall 💙


#farmorpåjobb


Og så håpa eg disse sommerminnene setter seg godt i minnene til lille hjelperen min og.






Eg huska godt iallefall da mine besteforeldre lot meg få være med i fjøsen og jobbe med kua.

Der eg tok med meg lærdommen.

om å være sammen med dyra våre, om å respektere og ikkje minst - om å bli glad i dyra våre  💕


søndag 14. juni 2026

Mange fota på tur



Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.
 Men OK da - dei fikk være med på turen mot at dei stilte opp på bilda.

Og eg kan vel ikkje klage 😉

For det vart mange bilder ...






Vi skal ikkje sova bort sumarnatta, ho er for ljos til det.
Så da vart det trimmetur sammen med mange fine fota,
eg fikk trimmen, poenga og mange bilder på telefonen.

Vinn Vinn
Håper kvelden din har vert bra og 😉









onsdag 10. juni 2026

Etter regn kommer sol

  Det er fenomenet at hvitt sollys brytes og reflekteres i vanndråper som skaper de syv fargene 

(rød, oransje, gul, grønn, blå, indigo og fiolett



Og i dag har vi hatt litt av det meste.
Vind, regn og innemellom litt SOL.
Norsk sommer på sitt beste tenker no eg da.
Men fint er den jo da - Den regnbuen
💙💚💛💜

fredag 5. juni 2026

Anneledes daga

 Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE.


Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år.

Slik er det jo bare - eit valg vi har tatt.





Men ut av det blå  klarte vi å finne 7 dager,

 altså ei HEIL VEKE der vi kunne sette oss på eit fly, og VIPS 4 tima etterpå var vi i sydenlandet 

 - med SOL og blå himmel 💛💛

Der det var godt med varme til ein sliten kropp.





Og når Yr melde 8 - 10 varmegrader og regn.

Ja da var det iallefall rett veke vi tok fri på.


Vi har kosa oss masse, sammen med store og små fota 😊  Vi har bada KVAR DAG, ja mest i basseng men også fått saltvatn på fotan mine 💙

Spist god mat og gjort nesten INGEN TING. Og det føltes jo så bra for ein sliten kropp.



Men tiden flyg i godt selskap, og vips så var anneledes dagene over og vi som var turister vart bønder att 😊


Men det er godt det og. Så no skal tida brukes til å forberede til UTEKUA og RUNDBALLER.



Og været - ikkje så verst her heme og 💛💛

lørdag 23. mai 2026

Bondelivet

 eg innrømmer det SÅ gjerne 
- eg HATA å bli møkkent  på fingrene  😜




Så det er vel bitte litt flaut å kalle seg 
den BONDE DAMA som  alltid må ha reine fingrer .
Men i år har vi faktisk plukka mesteparten av steinene med GRAVEMASKINA.

Så da vettu - Da kan bondedama  bare sitte der og kose seg i traktoren, og helst strikke litt 😉







For JA DA eg strikker faktisk bitte litt i traktoren, 
Helst da den nye, for der er det faktisk ganske så reint 😊

Artig ja - og så var de med den tidan da.
Eg skulle jo så gjerne hatt noen tima meir kvar dag til å strikke og ture litt.
Så dette er jo vinn vinn. iallefall på strikkefronten.



💚💚💚💚💚




Men no kan vi iallefall skryte på oss at alt av stein er plukket,  Såfrø og korn er kommet i jorda.
Stykket er rullet og vår herre har ordna med litt vatning  💦 og ikkje alt for varme daga. Altså heilt perfekt gro vær.









tirsdag 19. mai 2026

17 mai i bilder


Innemellom fjøs, kalving og dyrlege,

Så rakk vi ein kjempe koseleg familie frokost med mange av flokken vår 😊
Med god mat og drikke .






Det vart bunad, tog og mange is.

Det vart leiker og samvær.
Og ikkje minst - kos 😉




Enno meir fjøs  😊
 og så avslutta eg dagen med den gode turen sammen med hundene.

Alt i alt ein fin fin dag - HUIRRA 




torsdag 14. mai 2026

Vårens kjekkeste strikk - Samstrikk

 Eg vil slå eit slag for oss som jobber litt for mykje og strikker litt for sakte 😉

Eg ligger eit godt stykke bak teten.  På påske samstrikken.

 Men kosa meg med kvar maske 💙




Og så er det jo så kjekt å få bruke ein del tråd fra restekassa og dette er jo mine farga.

 Selv om eg tenker litt at det skulle vel ha vert ei knall farge eller to. 

Så holder eg meg til planen 😋





Planen var vel at denne KALEIDO  genseren skulle  vere ferdig til i dag - FAKTISK.

Men nei da - våren - livet - fjelltrimmen krever også litt tid.

Så eg har å holde på med vettu - men det er jo alltid kjekt å ha eit strikke arbeid eller 7 på gang 😉




Og UPS ..eg har meldt meg på ny Vår samstrikk fra bystrikk eg - jaja.- som faktist starta i DAG jo  😊

Ny tråd er innkjøpt og no venter eg bare på innpass i den nye samstrikk gruppa.

 Så får eg sjå da - om eg klara å vente eller starta på samstrikk genser nr. 2 med det samme 😉




Så dette blir vel HUSKE  STRIKKE lappen min i 

mai og heilt sikkert i juni og juli og 😊

Strikke strikke samstrikk og innemellom håpa eg på litt sokkestrikk også.

 Truddelutt med eller uten strikkepinna 

livet - litt av alt

  Utekuer, rømte UTEKUER  Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER            REGN og enno meir REGN Nemde eg...