fredag 19. juni 2026

sommerjobben

 

Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua,

Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀



I går kveld hadde eg med meg ein av hjelperene mine.

Usikker på kven som kosa seg mest

Men EG kosa meg masse iallefall 💙


#farmorpåjobb


Og så håpa eg disse sommerminnene setter seg godt i minnene til lille hjelperen min og.






Eg huska godt iallefall da mine besteforeldre lot meg få være med i fjøsen og jobbe med kua.

Der eg tok med meg lærdommen.

om å være sammen med dyra våre, om å respektere og ikkje minst - om å bli glad i dyra våre  💕


søndag 14. juni 2026

Mange fota på tur



Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.
 Men OK da - dei fikk være med på turen mot at dei stilte opp på bilda.

Og eg kan vel ikkje klage 😉

For det vart mange bilder ...






Vi skal ikkje sova bort sumarnatta, ho er for ljos til det.
Så da vart det trimmetur sammen med mange fine fota,
eg fikk trimmen, poenga og mange bilder på telefonen.

Vinn Vinn
Håper kvelden din har vert bra og 😉









onsdag 10. juni 2026

Etter regn kommer sol

  Det er fenomenet at hvitt sollys brytes og reflekteres i vanndråper som skaper de syv fargene 

(rød, oransje, gul, grønn, blå, indigo og fiolett



Og i dag har vi hatt litt av det meste.
Vind, regn og innemellom litt SOL.
Norsk sommer på sitt beste tenker no eg da.
Men fint er den jo da - Den regnbuen
💙💚💛💜

fredag 5. juni 2026

Anneledes daga

 Vi har vært på Anneledesdaga - også kalt SOMMERFERIE.


Som Gårdbruker er året fylt opp av jobbedaga og lite med feriedaga. År etter år.

Slik er det jo bare - eit valg vi har tatt.





Men ut av det blå  klarte vi å finne 7 dager,

 altså ei HEIL VEKE der vi kunne sette oss på eit fly, og VIPS 4 tima etterpå var vi i sydenlandet 

 - med SOL og blå himmel 💛💛

Der det var godt med varme til ein sliten kropp.





Og når Yr melde 8 - 10 varmegrader og regn.

Ja da var det iallefall rett veke vi tok fri på.


Vi har kosa oss masse, sammen med store og små fota 😊  Vi har bada KVAR DAG, ja mest i basseng men også fått saltvatn på fotan mine 💙

Spist god mat og gjort nesten INGEN TING. Og det føltes jo så bra for ein sliten kropp.



Men tiden flyg i godt selskap, og vips så var anneledes dagene over og vi som var turister vart bønder att 😊


Men det er godt det og. Så no skal tida brukes til å forberede til UTEKUA og RUNDBALLER.



Og været - ikkje så verst her heme og 💛💛

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...