Viser innlegg med etiketten årsetlivet Farmor. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten årsetlivet Farmor. Vis alle innlegg

tirsdag 19. mai 2026

17 mai i bilder


Innemellom fjøs, kalving og dyrlege,

Så rakk vi ein kjempe koseleg familie frokost med mange av flokken vår 😊
Med god mat og drikke .






Det vart bunad, tog og mange is.

Det vart leiker og samvær.
Og ikkje minst - kos 😉




Enno meir fjøs  😊
 og så avslutta eg dagen med den gode turen sammen med hundene.

Alt i alt ein fin fin dag - HUIRRA 




torsdag 7. mai 2026

Innerst i HJERTET

  Oss har venta og venta og endelig var dagen der oss kunne heise flagget.


Så stas 💖




Forhistoren var at oss hadde tatt ned flaggstanga da oss reiv gamle huset.

Og åra går, mens flaggstanga ligger på vent inni fjøset.

Så då tida nærma seg til oss skulle få en ny odelsgutt på garden, måtte oss jobbe fort. 

Flaggstang måling vart innkjøpt for å ta siste strøket og oss måla fort,

 for oss hadde jo knapt med tid 😉

 Og du og du kor seint den målinga tørka da ...

Og JADA - kvar var den fineste plassen for flaggstanga, det er en del å ta hensyn til. Men vi kom i mål der og VI 😊

Forrige søndag fikk oss ENDELIG flaggstanga opp,

 og på tirsdag - ja da kom kom Odelsgutten 💙





No er lillegutt kommt heim til Årset, og oss er så heldige å få ha et nytt barnebarn 💙



Så innerst i HJERTE - oss bobler av glede.

For han EMIL på Årset 




søndag 12. november 2023

Se farmor... eg kan gå på vannet 🙃



Fine været som vi skulle hatt i sommer har endeleg komme til sunnmøre - meg lika 😀

Vi har hatt dag etter dag med sol og blå himmel, kaldt ja. 
Men det er jo bare å kle seg.

Lørdagen var vi mange fine fota på tur med ved og grillpølse,
søndagen vart det tur ut på isen, med kvikklunch og skøyter.


Gjett om vi kosa oss da 





 

fredag 26. mai 2023

Livet altså

 


Innemellom alt anna kan eg bare at LYKKEN er STOR 

og vi har blitt besteforeldre til ein liten gutt. 

Rett og slett magisk 💙






sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...