Innemellom alt anna kan eg bare at LYKKEN er STOR
og vi har blitt besteforeldre til ein liten gutt.
Rett og slett magisk 💙
Så fiiiint! Gratulerer masse! Barnebarn er 100% lykke! Klem fra Annette
Utekuer, rømte UTEKUER Klukkhøne. snart kyllinger Nye UTEKUER Traktor, STOR traktor RUNDBALLER REGN og enno meir REGN Nemde eg...
Så fiiiint! Gratulerer masse! Barnebarn er 100% lykke!
SvarSlettKlem fra Annette