tirsdag 9. mai 2023

strikkeglede

 

Endeleg var det TID FOR SAMSTRIKK 2023 


Dette er noe eg har gleda meg til lenge - VELDIG lenge faktisk.

  OG dei største problemene er FAKTISK vilke farger skal eg velge 😜


DE er veldig mange fine kombinasjoner, alt for mange spør du meg da. No har eg endre farge 2 ganger og funnet disse fargene eg kan leve med .

MEN så heilt ut av det blå finner eg ein ein NY farge kobinasjon,

 sukk og sukk.

SÅ usikker på kva eg skal gå for, men eg kan jo strikke 2 gensere -

 har jo LIKSOM tid til det da ...


MEN det har eg faktisk ikkje, for det er og BLIR dåpskjolen som har første pri. Og det må eg holde på.






Eg prøver å legge inn ei god strikke økt morgen og kveld og kanskje innemellom midt på dag vis det passer seg slikt 😉

Eg teller og teller, alt MÅ jo stemme. Eg liker helst å sitte alene når eg strikker på denne kjolen, og helst med litt tv på pc i bakgrunnen.

Så maske for maske dukker mønstra opp

 - og det blir jo kjempe fint 😃💚


Nyt dagen - snart midt i veka og snart helg eller 😉


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...