mandag 15. mai 2023

Ja takk til til ting som gjør meg meir GLAD 😀


Og  så HOPPENDE glad blir eg jo når noen vil være med meg på tur.

Med sol og blå himmel vart turen så god som eg ville ha den. 

Vi fikk trimmen - poengene og ikkje minst stunda sammen

 - MEG LIKER 



OG når dagen fortsetter med kaker og enda meir godt selskap.

 og avslutter med litt egentid og poengsanking på elsykkel 

- ja da vart dagen perfekt.




og ja da - på strikkepinnene er det fortsatt dåpskjole.

 Det minker litt, maske for maske. Og vekas mål er å vere ferdig med skjørtet. 

Ikkje heilt umulig når YR melder ruskevær og strikketid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...