torsdag 4. mai 2023

NY tråd i hus

 

Lykkeleg med ny tråd i hus fra butikken 😍




Dette skal bli enda ein samstrikk genser til MEG.
Og som vanleg tur eg den blir KNALLFINE.

Men det passer jo ikkje med ny stråd og samstrikk no, 
men heldigvis er det ikkje før neste veke.
Så tråden MÅ vente bitte litt til  😉😉
Skal bare strikke ein dåpskjole først, men eg  rekker vel ikkje å strikke den heilt ferdig til samstrikken starta.
Men det får bare gå - for dåpskjolen har faktisk første pri.



SÅ  innemellom det sarte kvite må eg finne noe annet også å strikke, slik at eg ikkje blir heit koko i hodet mitt,
av å telle masker, rett rang og kast .

For alle masker må jo stemme for at det skal bli fint vettu 😋
Og fint blir det - iallefall synes eg det 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...