mandag 1. mai 2023

Kom DA

 Så går vi - på tur 😀

1 mai er start skuddet for sommertrimmen her i Eidsdal 

og ikkje minst STIKK UT ...






Eg liker begge, og er vi i nærheten at ein stikk ut post prøver eg å finne tid til å finne ein kode eller to.

Sommertrimmen prøver eg å sanke poeng kvar dag,

 iallefall når eg er heme og tar meg tid 

( ja da - den tiden finner eg ofte ;)





EG  må si eg var ikkje så gira på å finne fram truger og ullklede for å gå SOMMER TRIM i dag.

Verken meg eller Peik faktisk. 

Men men - ein angrer vel aldri på ein tur etterpå eller 😋

Så no må vi ROPE på sommeren

 - for dette været vi har no liker iallefall ikkje eg 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...