fredag 28. april 2023

Bare ein omgang til

 

Soria Moria - eit Eventyr av ein dåpskjole 💛

Og det er med SKREKK BLANDA fryd eg har sakt JA til å strikke denne fantastiske kjolen, ikkje er den til noen av mine heller. 

Men eg veit mottakerene blir glade - veldig glade 😊




Så er det opp til meg da - å lage eit EVENTYR av ein kjole, 

til ei lita Prinsesse som snart skal døpes.

Og det er bare å strikke ein omgang til, mange manger. 

For  her er det mange masker som skal strikkes på tynne pinner med tynn tråd 😮




Heile  540 maska rundt nederst med PERLESTRIKK, så fortsetter det jo oppover med enda meir perlestrikk, fletter og hull mønster. Men til lenger opp eg strikke til mindre masker blir det jo.



Og så er det noe med det - strikk ei maske no og da og kjolen veks sakte men sikkert kvar dag  😀💛
Så da passer det vel litt bra for strikkedama 
at yr sier våren er på vent litt til ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...