lørdag 3. juni 2023

Samstrikk 2023

Eg ligger så etter med  alle strikkeplanene mine - desverre 😗

Med eg stresser ikkje - og klarer å finne litt strikkepinne tid no og da.

De siste dagene har vi revet eit skifer tak, og min jobb var å stable de taksteinene fint på ein pall.





Mellom kvar økt vart det litt strikke tid  😉

OG da vart det litt SAMSTRIKK med bystrikk.

Eg ligger eit stykke bak teten, men eg koser meg veldig med dette strikkeproskjektet likevel 😉

Men etter noen dager med takstein riving så har eg fått strikka litt,
og vips så har eg snart strikket ei arm - og eg har faktisk strikka med den ROSA og GRØNNE tråden og -- lykke  💗


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...