torsdag 22. juni 2023

No koser vi oss

 



Heia Bloggen og Heia DU 😉

jaja .... ein veit det er travle tider når blogg og sosiale medier blir oppdatert - på lenge.



Men ja dagene liksom flyr avgårde, og godt er jo det da.

På eine siden av huset vårt blir det revet eit gammel hus, og der har vi brukt mange timer,

på den andre siden av huset vårt kommer det eit  heilt nytt hus .. Heldige oss

og innemellom skal ho Dagros bli uteku, og det er mange meter med gard som må fikses før uteKua kommer eller ulldottene ... som ikkje skal vere her i de hele tatt ...

Det har hoppet ein dåpskjole av pinnene 
og sesongen for å samle trimpoeng har starta,

 og ikkje minst har eg blitt farmor te 2 💚

- den finaste følelsen tenker no eg når ei lita tulle kommer løpende mot deg med utstakte hender - Meg liker 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...