søndag 10. desember 2017

ti tusen tommeltotter

har eg ikkje strikka --- men eg har jammen meg prøvd meg på noen og eg innrømmer det så gjerne -- det var SÅ vanskelig å strikke dei forbanna vottene.

Men eg er ein veldig DÅRLIG TAPER -- så da har eg sittet og knøla med dei strikke pinnene , ja eg har faktisk det.
Men så veit du kom hjerte votten med tjukke pinna og tjukk tråd og mor knekka votte koden 

og da var det gjort -- nei da det var det faktisk ikkje og eg gjekk på noen tommeltotta feil igjen og igjen ...

Men VIPS så dukka Snøball vottene opp og eg var veldig snar til å bestille mønster og tråd 
-- for tråden har eg forstått er veldig viktig ;)




og med tunga rett i munnen og alene tid i sofaen vart det eit par Snøball votta mekka sammen, eg ser jo at dei ikkje er heilt maken til orginalen, men det er ikkje så langt unna ...




Eg er fornøyd og det er vel det viktigste.




Men ikkje minst så var mønstret så godt skrevet at eg klarte klarte å få ein fin tommel--- så tommelen opp for meg og alle som gidder å lage nybegynner mønster til slike som meg som har
TI TUSEN TOMMELTOTTER 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...