mandag 16. april 2018

vekas tråd



eg er VELDIG glad i å strikke sokker,
og ny favoritt er vel SNØBALL Sokken  ;)

og så artig er det jo å finne nye farge. OG da vettu
da er det lett å starte på ein ny - før sokk nr.2 er ferdig 





lite strukturert tenker sikkert du 
og veit du kva - det gjør jammen meg eg og.

Så denne veka skal eg kun strikke sokker som allerede er på ein strikkepinne ...





SÅ til helga bør eg i alle fall ha minst 5 par sokker som det er 2 av.
Med festa tråd og merkelapp på,
det var vel ei god plan for denne veka håper eg ;)

Har du og ein enslig sokk her og der kanskje ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...