torsdag 20. juni 2019

Meir tid til MEG ♡





Du kor dagene flyr og vips så er vi jo kommet langt uti juni og kor blir dagene av ;)

 Innemellom så ønsker eg å stoppe tiden litt  - der eg kunne bare ha litt 
TID TIL MEG ♡ 
og i dag fant eg litt egen tid saman med desse så søte kalvene som fikk ut i dag ;)



og siden de ikkje har så lang erfaring i utetid er det jo greitt å opservere de ei stund.
 EG meldte meg frivillig, saman med litt tråd og noen strikkkepinner fikk eg tid   ♡ 

- tida til å ha litt utestrikk - tida til å ha ein prat med lille marihøne og
 tida til å nyte naturen - tida til MEG  ♡ 

Håper du finner litt tid - innemellom   ♡   ♡   ♡ 

  







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...