onsdag 23. oktober 2019

#bobilbonden

På tur ♡

Og endelig fikk vi brukt Bobilen slik eg liker .. Kortreist og sammen med flokken min 
  og ein trenger jo ikkje reise så langt før ein får den gode følelsen av fri og rolige dager   ♡


Vår  tur gjekk denne gangen ut til Fosnavåg by , der vi kosa oss heile helga - eneste som ikkje spilte på lag var jo denne sola.

vi reiste i motsol og fikk se solnedgangen langt unna i de fjerne - lørdagen fikk vi vind og overskya og da vi dro på søndag var det 
self. sol og blå himmel att..



jaja vi kan jo ikkje få alt -   eller ;)
Men vi var iallefall veldig enige at det ikkje MÅ bli lenge til neste tur ut til havet ;)
Og de hadde jo ein av de finaste turstier eg har gått iallefall 
litt misunnelig der - og eg vil komme att og gå heile stien  - ein anna gang håper eg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...