tirsdag 19. november 2019

5 veker igjen til jul




No gjelder det å passe på

 at ting og tang til julehuset er kommet på plass..

Advensstaken, lysa og tallene .. lyspærer, servietter, telys, julevinen, cognac mm..
planlegg ein gløggkveld, juleverkstad eller kansje ein bakedag,
eg håper iallefall på minst einbakekakelefse eller kanskje dra på ein skogstur, for å jakte på litt kongler mose eller noen greiner 



Bildet kan inneholde: himmel, fjell, utendørs og natur

Her har det kommet snø iløpe av natta og naturen viser seg i julestemning,
FOLE fint og egentlig så håper eg det kan være slik fram til JUL
 - det er iallefall lov å håpe, men mest sansynligvis så regner den bort...


Bildet kan inneholde: tre, snø, himmel, utendørs og naturBildet kan inneholde: himmel, tre, snø, utendørs og natur

Eg har mista litt den  julekavestemninga mi denne veka,
men det blir heilt sikkert jul her i huset i år og.

Eg har jo lilla lys og heilt ny advents stake,
eg har kjøpt inn noen julegaver og innpakkings papir, eg har starta på årets julekort / brev og jammen meg har eg laga noen advents kalendre også,

så litt har eg da gjort ;)

Til helga kommer ei go veninne og da skal vi lage litt meir hjortemør, skravle litt og kose oss .. 

og de blir så bra - for vi trenger litt latter og glede innemellom.

og til vi sees igjen  TA VARE PÅ KVARANDRE 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...