mandag 18. november 2019

Vemodige dager ♡




Fredag i forje veke vart min kjære svigerfar sjuk, og eg  rakk å pakke med meg  noen pinner og tråd, sammen med mobil og litt til, før vi for ut av dørene ...

For når ein er pårørende på eit sjukehus går tiden sakte, veldig sakte..
Og da er det jo godt å ha noe å fylle tiden med.
Og vi var på sjukehuset heile helga, der vi bytta på å sitte sammen med han, 
der vi fikk samla storfamilien.



Der vi fikk være sammen i den tunge tiden.
og innemellom var det godt å ha noen strikkepinner å flytte tankene over på 

     og tiden vart brukt godt, og eg klarte å få ferdig de fineste julevottene



og mens vottene vokser på pinnene  - så ser eg at eg strikker på ein Engel 
Og engler er jo bra å ha i denne såre tiden.


ser du engelen kanskje ?





2 kommentarer:

  1. Tenker på deg Monika!
    Og ja...Det er en engel på vottene og et hjerte som stråler... nydelig!
    Stor og varm klem fra Annette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Annette - det går vel bra til slutt <3

      Slett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...