tirsdag 16. mars 2021

Endelig #bobilbonde


Endeleg fikk vi kjenne på den gode følelsen 😀





Og denne helga har det vært SÅ bra.

Vi har hatt utetid sammen med noen fra flokken vår,
vi har fått MAYA kosen 💗
Vi har fått trimma romper og lår ...

Vi har grilla, spist godt, flira og vindus shoppa.

Så takk da Ålesund som lager det så fint for oss bobiler,
 og om litt så er her ute enda ein flott plass å stå på - 10 poeng for det 😋

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...