onsdag 5. mai 2021

når magefølelsen




Sier at armen er litt smal. 
Da skal man lytte til magefølelsen og rekke opp att bitte litt.
 Finne ein litt større strikkepinne og starte på nytt .

Ja da alltid kjedelig å rekke opp att,
 men med ein genser så er det jo alltid viktig at alt stemmer
 og ikkje minst at det føles rett og
 bra det eg strikker.

Og alt for smale armer er iallefall ikkje min greie  😀





Og forhåpentlig så har eg GOD tid til å 
komme meg i rute til
 neste mønsterdel på samstrikk Bygenser 💛
og rekker eg det ikkje er det jo ikkje verdens undergang det heller .

Veldig artig egentlig den samstrikken, 
og litt skummelt og. 
For ein aner jo ikkje kva sluttproduktet blir - eller jo Vi veit jo at det  blir ein genser, 
men ikkje korleis farger og mønster spiller inn ...

Ha ein fine kveld - onsdag allerede og snart helg igjen 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...