fredag 11. juni 2021

Litt sjarmerende


Er det jo å nøste opp tråden selv da 😀

og kjenne på den gode følelsen å starte på noe heilt nytt.




Heilt ny tråd,  i svart og gull
aldri strikka genser av så tynn tråd før tror eg, ikkje har eg strikka i svart tråd heller ...
Så det blir jo spennende.

Heilt nytt mønset - som eg har sikla på litt, men aldri kommet meg til å kjøpe det.

Så plutselig så dukka det opp, sammen med den tynne fine tråden.

Og ja da - eg falt pladask for fristelsen igjen 😏

Så får eg håpe det blir strikkevær slik at denne sommertoppen blir ferdig fort,
 og resten av sommeren har eg jo bestilt SOL, slik at den får lufte seg -- vis eg rekker det da ...




Truddelutt - ha ei fine helg folkens, her meldes det regn💦
og perfekt inne strikkevær innemellom litt fjøs tenker eg 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...