Gratulerer så masse til dere to! Bra jobba;-) Lykke til videre på veien isammen!Hilsen Annette
Gratulerer så mye :D Lykke til med nye 30 år <3
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Gratulerer så masse til dere to! Bra jobba;-) Lykke til videre på veien isammen!
SvarSlettHilsen Annette
Gratulerer så mye :D Lykke til med nye 30 år <3
SvarSlett