mandag 15. november 2021

Vekas plan ...

 

Mandag -ny veke og nye planer 😏

Sakt men sikkert så nærmer vi oss jul - uansett om vi vil eller ikkje.
Og dei som kjenner meg veit at Å STRESSE TIL JUL er noe eg ikkje liker,
 at eg liker å være ferdig med mye jul allerede i november. Og det er eg faktisk 🎅





Men tilbake til vekeplaner 
  • Eg skal ha tupperwear party i kveld og rekner med å finne noen julegaver der .
  • Eg skal begynne å lage advenst kalendre  - tror mesteparten er innkjøpt.
  • Eg skal iallefall skrive ned julegave lista mi - det meste er på plass trur eg.
  • Eg skal rydde i kjellerboda og finne kontroll over all julescrappe ting.
  •  lørdagen skal eg begynne å lage julekort og gavelapper 


Og innemellom, ja da blir det vel litt hussyssel,strikkepinner,  middagskvil og fjøs,
 OG IALLEFALL så blir det trimtur kvar dag - uansett vær og føre.

Høres jo ut som ei passe travel veke - har du noen fine planer kanskje 😊




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...